Mailblue review. Wil jij graag op een gemakkelijke wijze krachtige mails versturen? Wil je met deze mails jouw business laten groeien? Onze conclusie is dat je deze doelen absoluut met de Mailblue software kunt behalen. Deze software is van een ongekend hoog niveau, biedt veel mogelijkheden en stelt je dus in staat om jouw business te laten groeien.
In deze Mailblue software review bespreken we van A tot Z dit softwarepakket. We geven de sterke punten aan, maar kijken ook zeker kritisch naar het gehele pakket. Daarbij besteden we ook nog aandacht aan de ontwikkelaar, aan de kosten van dit pakket en aan eventuele bonussen die meegeleverd worden. Neem deze Mailblue review op je gemakje door en zet mogelijke direct de eerste stappen naar een indrukwekkende groei van jouw onderneming!
In deze review ga je het volgende leren
- Wat is de software van Mailblue precies?
- Waar bestaat de software uit?
- Krijg je bonussen meegeleverd?
- Wie heeft deze software ontwikkeld?
- Wat is het doel van Mailblue?
- Voor wie is Mailblue geschikt?
- Wat vinden andere mensen van Mailblue?
- Wat betaal je voor de Mailblue software?
- Kunnen wij de Mailblue software aanraden?
Wat is de software van Mailblue precies?
Als je op de website van Mailblue een kijkje neemt, zie je direct de term ‘de website van Mailblue software’ naar voren komen. Aan de hand van die term kunnen we ook direct aanduiden waar het bij deze software omdraait; om het opmaken, versturen, meten en analyseren van mailtjes.
In de afgelopen jaren is het voor bedrijven steeds interessanter geworden om mailtjes naar (potentiële) klanten te sturen. Hiermee wordt niet alleen de engagement verhoogd, maar weet je ook nog aan de naamsbekendheid van jouw onderneming te werken en kan je dus meer en meer orders gaan scoren.
Als je gebruik van deze software gaat maken, geniet je al snel van de volgende mogelijkheden c.q. voordelen:
Waar bestaat de software uit?
Je kunt dus snel, voordelig én zonder enige moeite een grote hoeveelheid mails gaan versturen. Met deze mails kan je bijvoorbeeld de potentiële klanten wijzen op nieuwe producten, op interessante aanbiedingen of aanbiedingen die volledig op maat voor de betreffende klant zijn. Je kunt al met al dankzij Mailblue alle kanten op. Daarbij geniet je ook nog van de volgende functies:
- Site-tracking: je kunt exact zien welk contact welke pagina op jouw website heeft bekeken.
- Rapportages: dankzij de uitgebreide rapportages kan je alle mailings en campagnes perfect analyseren.
- Inschrijfformulier: je kunt met deze software ook direct eigen inschrijfformulieren maken en deze in jouw website integreren.
- A/B testen: dankzij deze functie ben je in staat om wijzigingen door te voeren en direct de (mogelijke) verschillen op te meten
- Facebook Ads integratie: ook is het mogelijk om deze software aan Facebook te koppelen, zodat je nóg gerichter kunt adverteren.
Hetgeen waar wij het meest over te spreken zijn, is zonder twijfel de salesfunnel. In onderstaande afbeelding zie je een screenshot uit het dashboard van Mailblue, waarin je de verschillende salesfunnels ziet staan. Dankzij deze software ben je in staat om al deze funnels in te zien, te optimaliseren en daarmee continu het overzicht te behouden:
Al met al zijn wij over de mogelijkheden van Mailblue zéér te spreken. Je kunt met deze email marketing software alle kanten op en je geniet al snel van de groei van jouw business. Dat komt óók doordat je deze software aan allerlei andere programma’s kunt koppelen:
Krijg je bonussen meegeleverd?
Lijkt het jou interessant om gebruik van de Mailblue software te gaan maken? Dan ben je ongetwijfeld ook wel benieuwd naar eventuele bonussen die je meegeleverd krijgt. Nou, wij hebben goed nieuws voor je: je krijgt behoorlijk veel bonussen meegeleverd.
Zo krijg je toegang tot de besloten Facebook community van Mailblue. In deze community zitten alleen gebruikers van de Mailblue software, waardoor je eigenlijk jouw lotgenoten treft. Je kunt vragen van andere gebruikers beantwoorden, je kunt met elkaar sparren en je kunt uiteraard zelf ook jouw vragen stellen.
Daarnaast krijg je ook één jaar lang toegang tot de Academy van Mailblue. In deze academy vind je maandelijks een nieuwe trainingsmodule; al deze trainingsmodules hebben te maken met het optimaliseren van jouw mailings.
Wie heeft deze software ontwikkeld?
In deze Mailblue review is vooralsnog naar voren gekomen dat wij behoorlijk te spreken zijn over dit softwarepakket. Het softwarepakket biedt veel mogelijkheden en daar willen wij de ontwikkelaar graag voor bedanken. Maar, wie heeft deze software nou precies ontwikkeld?
Tijdens onze zoektocht naar het antwoord op die vragen stuitten wij al snel op de naam MailBlue B.V. Deze besloten vennootschap heeft een eigen kantoorpand in Breda, van waaruit het team van gespecialiseerde en gemotiveerde medewerkers actief is. Echter hebben wij niet kunnen achterhalen wie nou precies deze software ontwikkeld heeft.
Op de website staat bijvoorbeeld geen ‘Over ons’ pagina. Daarnaast zien wij wel op de website de naam van Martijn van Tongeren voorbij komen; hij is de oprichter van de Internet Marketing Unie en heeft een positieve recensie achtergelaten op de website van Mailblue. Daarnaast valt het ons ook dat er een training aangeboden wordt vanuit Mailblue in samenwerking met de Internet Marketing Unie.
Wij vermoeden daarom dat IMU en Mailblue met elkaar samenwerken, maar wij weten niet exact hoe deze samenwerking in elkaar steekt. Het enige wat wij weten, is dat alleen de volgende contactgegevens op de website van Mailblue te vinden zijn.
Het is een goed teken dat onder meer het adres en het KVK nummer vermeld staan, maar wij hadden toch ook graag namen en foto’s van de ontwikkelaars gezien. In onze ogen was dat een stuk transparanter geweest én zou dat meer vertrouwen oproepen; een gemiste kans voor Mailblue dus.
Wat is het doel van Mailblue?
Het doel van dit softwareprogramma is redelijk helder te noemen: jouw business laten groeien. Volgens Mailblue is dat mogelijk dankzij deze software waarmee krachtige, gerichte en makkelijk te versturen e-mails naar de juiste mensen toegestuurd kunnen worden.
Om dit doel te kunnen behalen, biedt Mailblue dus een onwijs uitgebreid softwarepakket aan. Meer informatie over dit softwarepakket is ook op de website te vinden; in deze Mailblue review kunnen wij immers niet van A tot Z alle functies van dit softwarepakket bespreken. Wat we wél aan kunnen geven, is dat je het hierboven vermelde doel absoluut met behulp van deze software kunt gaan behalen. Dat weten wij uit eigen ervaring!
Voor wie is Mailblue geschikt?
In de basis is Mailblue voor elk bedrijf en voor elke digitale ondernemer geschikt. Het maakt eigenlijk niet uit wat voor product of dienst je aanbiedt; middels een krachtige mail valt immers elk product of elke dienst op de gewenste wijze te promoten.
Als je graag met jouw business wilt gaan groeien, is deze software ook voor jou op het lijf geschreven. Zoals je hierboven hebt kunnen lezen, is dat immers het hoofddoel van Mailblue.
Overigens schreven wij recent een Enormail review. Met die software ben je ook in staat om mailtjes te versturen en om jouw business te laten groeien. Tussen beide programma’s zitten echter wel de nodige verschillen, waardoor het raadzaam is om een goed vergelijk te maken tussen de twee verschillende programma’s. Daarvoor kan je het beste onze Enormail review ook even raadplegen!
Wat vinden andere mensen van Mailblue?
Zoals eerder in deze Mailblue review al gesteld, heeft onder meer Martijn van Tongeren (van de Internet Marketing Unie) een review op de website van Mailblue achtergelaten:
Deze review is in onze ogen typerend voor de kwaliteit én mogelijkheden van Mailblue. Martijn van Tongeren geeft ook dat hij onder de indruk is van de vele mogelijkheden; iets wat wij ook duidelijk aangegeven hebben in deze Mailblue review.
Het blijft echter niet alleen bij deze beoordeling van Martijn van Tongeren. Wij vonden namelijk ook nog de volgende reviews:
Al met al zijn alle reviews/beoordelingen over Mailblue bijzonder positief. Het doet ons goed om te zien dat veel mensen onze persoonlijke mening delen.
Wat betaal je voor de Mailblue software?
Wil jij nou ook jouw business laten groeien? Dan is het dus aan te raden om gebruik te gaan maken van de Mailblue software. Maar, wat moet je nou voor deze software betalen? Mailblue biedt drie verschillende pakketten aan, afhankelijk van het aantal contacten:
Het is dus verstandig om het aantal contacten voor jezelf te bepalen, waarna je een keus kunt maken tussen de drie verschillende pakketten. Voordat je je voor één van deze pakketten aan gaat melden, willen wij je graag wijzen op de gratis proefperiode.
Mailblue biedt een gratis proefperiode aan, waardoor je 14 dagen lang volledig gratis gebruik kunt maken van deze software. Tijdens deze periode kan je het programma dus volledig testen en voor jezelf bepalen of het aan al jouw wensen voldoet.
Kunnen wij de Mailblue software aanraden?
Nadat wij de Mailblue software langere tijd zelf gebruikt hebben, kunnen wij absoluut concluderen dat deze software de moeite waard is. Met deze software ben je in staat om jouw business te laten groeien, waardoor je van meerdere voordelen gaat genieten!
Wil je direct van de Mailblue software gebruik gaan maken? Verstandige keus. Wij maken dit voor jou bovendien direct mogelijk; klik op onderstaande link om je aan te melden voor de gratis proefperiode van de Mailblue software!
Veelgestelde vragen
Kan ik de Mailblue software gratis proberen?
Ja, je kunt de software 14 dagen gratis proberen om alle functionaliteiten te gebruiken. Op deze manier kun jij zelf het beste beoordelen of dit het beste voor jou past en of de Mailblue software voldoet aan jouw wensen
Welke bonussen krijg ik bij de Software?
Je krijgt toegang tot twee bonussen: De facebook community en toegang tot de academy van Mailblue
Kan ik de Mailblue software met korting kopen?
Mailblue geeft in plaats van een korting, een proefperiode van 14 dagen